Objednajte online alebo volajte na +421 948 074 709
ELEKTROMOTORY
Všetko okamžite skladom
FREKVENČNÉ MENIČE
Zavolajte nám, sme Vám k dispozícii
ELEKTROPREVODOVKY
Poradíme Vám
obchod@kelheim.sk
+421 948 074 709
Elektromotor 0,12KW typ ML631-4
(82.8€ s DPH) 79,00€ 69.00€Elektromotor 0,18KW typ ML632-4
(88.8€ s DPH) 80,00€ 74.00€Elektromotor 0,25KW typ ML711-4
(94.8€ s DPH) 87,00€ 79.00€Elektromotor 0,37KW typ ML712-4
(103.2€ s DPH) 93,00€ 86.00€Elektromotor 0,55KW typ ML801-4
(114€ s DPH) 103,00€ 95.00€Elektromotor 0,75KW typ ML802-4
(126€ s DPH) 116,00€ 105.00€Elektromotor 1,1KW typ ML90L1-4
(142.8€ s DPH) 130,00€ 119.00€Elektromotor 1,5KW typ ML90L2-4
(165.6€ s DPH) 152,00€ 138.00€Elektromotor 2,2KW typ ML100L1-4
(196.8€ s DPH) 177,00€ 164.00€Elektromotor 3KW typ ML100L2-4
(238.8€ s DPH) 219,00€ 199.00€Jednofázový indukčný motor sa spúšťa niektorými metódami. Mechanické metódy nie sú veľmi praktickými metódami, preto je motor dočasne spustený jeho premenou na dvojfázový motor. Jednofázové indukčné motory sú klasifikované podľa pomocných prostriedkov používaných na spustenie motora. Sú klasifikované takto:
1. Motor s indukčnou fázou:
Indukčný motor s delenou fázou je tiež známy ako motor s odporovým štartom. Pozostáva z rotora s jednou klietkou a jeho stator má dve vinutia- hlavné vinutie a štartovacie (tiež známe ako pomocné) vinutie. Obidve vinutia sú posunuté o 90 ° v priestore ako vinutia v dvojfázovom indukčnom motore. Hlavné vinutie indukčného motora má veľmi nízky odpor a vysokú indukčnú reaktanciu.
2. Motor štartéra:
Motor na štart kondenzátora vyvinie oveľa vyšší štartovací moment, t.j. 3,0 až 4,5-násobok krútiaceho momentu s plným zaťažením. Aby sa dosiahol vysoký štartovací moment, musí byť hodnota štartovacieho kondenzátora veľká a odpor štartovacieho vinutia musí byť nízky. Kvôli vysokému VAr požadovanému kondenzátoru sa používajú elektrolytické kondenzátory rádovo 250 µF. Kondenzátor Cs je krátkodobo hodnotený. Tieto motory sú drahšie ako motory s delenou fázou kvôli dodatočným nákladom kondenzátora.
3. Motor s dvoma hodnotami kondenzátora
Tento motor má rotor klietky a jeho stator má dve vinutia, a to hlavné vinutie a pomocné vinutie. Obidve vinutia sú posunuté o 90 ° v priestore. Motor využíva dva kondenzátory Cs a CR. V počiatočnom štádiu sú obidva kondenzátory zapojené paralelne.
4. Motor s permanentným delením kondenzátora (PSC):
Tieto motory majú rotor klietky a jeho rotor sa skladá z dvoch vinutí, menovite hlavného vinutia a pomocného vinutia. Jednofázový indukčný motor má len jeden kondenzátor C, ktorý je zapojený v sérii so štartovacím vinutím. Kondenzátor C je permanentne zapojený do série s počiatočným vinutím. Kondenzátor C je permanentne zapojený do okruhu pri štartovacích a prevádzkových podmienkach.